مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-05-14سياسي

امام جمعه پارس آباد بر  ساماندهی قلعه اولتان با کاربری گردشگری تاکید کرد


حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونین میراث فرهنگی استان اردبیل در پارس آباد اظهار داشت: یکی از خواسته های دیرین مردم منطقه ساماندهی قلعه تاریخی اولتان است که تعیین حریم آن خبر خوشی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی استان بود.

وی با اشاره به تولیدات صنایع دستی در سطح شهرستان بیان کرد: بخش صنایع دستی و بافته های داری این شهرستان نیازمند حمایت و برندسازی است و انتظار می رود در این زمینه هم اقدامات لازم انجام شود.

باقری بنابی گفت: بهره برداری از زمین 90 هکتاری دانشگاه برای تبدیل به تفرجگاه از جمله انتظارات از اداره کل میراث فرهنگی استان است تا در صورت اجازه قانونی و انطباق با ضوابط در این زمینه اقدام شود.

او با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان نظیر شاه باغی و حاشیه رود ارس تصریح کرد: با وجود ظرفیت بالای این مناطق هنوز بهره برداری گردشگری از آن نشده است که انتظار می رود در این زمینه نیز اقدامات لازم انجام شود تا زمینه برای رونق گردشگری در شهرستان فراهم آید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل هم در این دیدار گفت: ما در سال 99 و در راستای نامگذاری سال برنامه ریزی اساسی انجام داده ایم تا زمینه برای جهش تولید در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پارس آباد بر  ساماندهی قلعه اولتان با کاربری گردشگری تاکید کرد

امام جمعه پارس آباد بر  ساماندهی قلعه اولتان با کاربری گردشگری تاکید کرد